Siirry pääsisältöön

Taas perjantai

Moikka!

Tosiaan oon ollu tässä pari päivää nyt kipeenä. Tänään on ollut jo onneks parempi olo. Kaikkein tärkeintä on se että muistaa ja malttais vaan levätä vaikka kuinka tekis mieli treenaamaan.. Mä oon pystynyt tekee vaan mielikuvaharjotuksia nyt treeneistä, mut sekin on ihan jees. Ärsyttävää olla vaan tekemättä mitään.. No onneks on ruoka! Tuntuu et vaan syö koko ajan :D

Noniin,  mulla alko n. viikko sitten uus treeniohjelma joka on tuntunu tosi hyvältä tähän mennessä. Koskaan en oo ennen kaksjakosella treeniohjelmalla mennyt joten tää on mulle aika uutta, mutta niin kivaa! Yritetään lihastenkasvatuksen ohella myös saada voimatasoja korkeammalle.

Treenaaminen on parasta, joka kerta kun mä meen sinne salille ni alkulämmöistä asti mulla alkaa se täys keskittyminen treeniin, teen joka treenin niin hyvin kuin vaan pystyn, annan kaikkeni siihen. Kun on saanu treenín tehtyä niin se fiilis on ihan mahtava. Yleensä mulla on aina meikit pitkin naamaa treenin jäljiltä, näyttää nii huvittavalta :D


Sit ku pääsen salille ni kyllä lähtee!! Oon kattonu paljon treenivideoita nyt kun varsinki on hyvin aikaa.




Kesätöitäkin on saatu, parista kaupasta! Oon tosi yllättynyt koska niitä on tosi vaikee saada.. Mut kiva saada työkokemusta ja rahaa :)
 Kesäloman jälkeen lähdetään sitten opiskelujen kannalta ihan uusiin kuvioihin, saa nähdä mille paikkakunnalle pääsen, siitä tulee ilmotus luultavasti tossa kesäkuun aikoihin. Kiva tutustua uusiin ihmisiin ja päästä harjoittamaan sellasta ammatia josta tykkää niin paljon!  Osa kavereistakin on lähdössä muualle opiskelemaan mutta tullaan varmasti pitämään tiukasti yhteyttä <3


Ysijuhla, kiitos vielä kivasta päivästä!







Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vastoinkäymisiä ja uudet kisasuunnitelmat

Moikka! Mä päivittelen aika paljon Instagramin (@jjustiinaa) puolella, mutta välillä tulee tännekin postauksia tehtyä, jos tekee mieli enemmän avata asioita joita mielessä liikkuu.  Dieettasin pitkään kohti kevään Fitness Classic Jyväskylä 2020 kisoja, kunnes koronatilanne sekoitti pakkaa. Kisat ensin siirrettiin kesäkuulle, mutta myöhemmin nekin peruttiin tilanteen takia. Täysin ymmärrettävää, ei näitä kukaan voi ennustaa. Oli aika kova pala. Joutui tekee mielen kanssa todella paljon töitä. Olen monen kisaajan kanssa onneksi päässyt juttelemaan näistä asioista ja saanut vertaistukea. Kaikki me ollaan tässä samassa veneessä, ja toivon todella että tilanne rauhoittuu mahdollisimman pian. On jotenkin todella ''epätodellinen'' olo tästä kaikesta.  Olen päivä kerrallaan tässä koittanut vaan mennä, ja puhunut itseni kanssa aika monia keskusteluita tilanteesta. Reversellä olen ollut reilu kuukauden verran. Eihän tässä siinä ajassa mihinkään kunnolla kerkeä palautu

Pohdintaa

Moi kaikille! Miten teillä on lähtenyt kevät käyntiin? Toivottavasti hyvin. Kevät on ainakin antanut mulle sellasta energiaa joka on tullut tarpeeseen. Ihanaa herätä siihen ku on valoisaa ja aurinko paistaa kauniisti. Voitaisiin puhua kyllä oikeestaan jo kohta varmaan kesän alkamisesta eikä enää keväästä, mut jokanen luokittelee sen miten parhaaksi näkee. Mulla on myös pääasiassa hyvä fiilis, mut viime aikoina mulla on ollut ihan hirveesti stressiä ja päätöksien tekoa. Musta tuntuu että kaikki vaatii paljon ponnisteluja. Mua ahdistaa. Stressaa. Surettaa. Väsyttää. Välillä arkisten asioiden tekeminen on vaativaa ja väsyttävää. Ollut tosi paljon epävarmuutta asioissa. Ihmisten kohtaaminen ja näkeminen on myös ahdistanut ihan älyttömän paljon. Kun joku vaikka kehuu mua, en koskaan ajattele että mua oikeasti kehuttais. Ajattelen että se on sarkasmia. Toki poikkeuksiakin on, mutta ne on silloin kun olen kunnolla laittautunut ja oikeasti koen olevani kaunis ja hyvinpukeutunut. Sama pätee

Vantaa Fitness Cup ja kohti NFE:tä

 Heippa! Hyvin tässä aikaa ennen töiden alkua tulla kirjottelemaan omia ajatuksia ja fiiliksiä.  Kisasin siis 17.9.22 Vantaan kisoissa Bodyfitness junioreissa, ja sain pronssia. Olin tähän todella tyytyväinen, sillä kevään kisoista paransin todella paljon näihin kisoihin. Kireämpi olisin vielä saanut olla, sekä esiintyminen olisi voinut I-kävelyssä ollut vielä rauhallisempaa. Ja lihasta nyt aina tarvitsee lisää.  Seuraava etappi on siis Lahdessa Nordic Fitness Expossa ja tässä on nyt vielä pari viikkoa hioa kuntoa ja esiintymistä kohti niitä kilpailuja. Mulla on siellä SM kisat lauantaina ja sunnuntaina PM kisat. Innolla näitä odottaen. Mulla on ollut pitkä dieetti takana. NFE:n jälkeen olen ajatellut pitäväni useamman vuoden ilman kisoja ja dieettejä, jotta pääsisin optimaalisesti rakentamaan lisää lihasta.  Alle muutamia kuvia: Palaillaan taas Nordic Fitness Expon jälkeen! Kiitos kun luit :)